15 Years of Service for Vestas

When a wind turbine fails, substantial contractual penalties often loom. For Vestas, the world's leading manufacturer of wind turbines, after-sales service is therefore a particularly important selling point. That's why the company offers a special service: urgently needed spare parts for repairs are available the next business day before work begins.

This service is made possible through collaboration with nox – and has been for 15 years. Our drivers deliver critical spare parts to technicians nationally before 7 a.m., and in Belgium and the Netherlands before 8 a.m. These parts are available before the start of work at one of the 80 service stations nationwide, one of the 40 service stations in Belgium and the Netherlands, or at the technician's home address.

With this special service, technicians can start their day without waiting and repair wind turbines faster. This outstanding after-sales service helps avoid contractual penalties and ensures a reliable energy supply.


Learn more about our collaboration in our joint case study.

News

Verwendung von Partnerapplikationen

Wir würden gerne optionale Cookies verwenden, um Ihre Nutzung dieser Website besser zu verstehen, unsere Website zu verbessern und Informationen mit unseren Werbepartnern zu teilen. Ihre Einwilligung umfasst auch die in der Datenschutzerklärung im Detail dargestellten Übermittlungen an Empfänger in unsicheren Drittstaaten, wie insbesondere den USA. Dort besteht das Risiko, dass Ihre derart übermittelten Daten dem Zugriff durch Behörden in diesen Drittstaaten zu Kontroll- und Überwachungszwecken unterliegen und dagegen keine wirksamen Rechtsbehelfe zur Verfügung stehen. Detaillierte Informationen zu unbedingt notwendigen Cookies, ohne die wir die Webseite nicht verfügbar machen können, und optionalen Cookies, die unten abgelehnt oder akzeptiert werden können, und wie Sie Ihre Einwilligungen jeder Zeit ändern oder zurückziehen können, finden Sie in unserer Datenschutzerklärung .